Buhhuu ska iväg en kort sväng igen!

När jag preciiis har kommit igång med bloggandet igen så ska jag iväg haha :P Dock inte så länge, bara imorgon och sen kommer jag hem på söndag ;)

Jag har ingen aning om hur mycket jag kommer kunna blogga det beror heeelt på om min pappa har trådlöst :P

Aja blev inget smink idag har suttit hemma och glott på tv hela dagen haha. Men imorgon ska jag dra med några kompisar till kulturkalaset lite och sen ska jag möta upp min papii!

På torsdag blir det Liseberg och sen hem till pappa i Jönköping!



Nåt sånt här blir det väl..  (: Hehe för er som inte visste det äger min pappa en helikopterskola så jag kanske ska flyga lite och båten på bilden är Barken viking.

Hörs senast på söndag då!

Pöss på er ;)

Kommentarer
Postat av: Nellie

sv: haha men det gör inget ^^

2010-08-10 @ 22:47:05
URL: http://nellienilssssson.blogg.se/
Postat av: Nellie

sv: jao :)

Hahaha skickade fel första kommentaren där xD

2010-08-10 @ 22:48:24
URL: http://nellienilssssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0