Sååå trött!

Hej på er!

Jag vet att det har varit väldigt dålig update och jag ska verkligen försöka bättra mig, men dom senaste dagarna har jag bara velat fokusera på nya skolan och när jag kommer hem så åker jag och tränar och sen är jag ganska trött. Hoppas att jag kommer att bli bättre!

Kommer att skapa en ny kategori som kommer heta "Bilder". Där kommer det vara sånna bilder som jag har tagit på antingen kompisar eller mig själv med systemkameran. Och inte nog med det... Ibland kommer jag att redigera bilderna grovt dvs gör någon smalare/tjockare eller klipper ut och sätter in i en heeelt annan miljö och sånt. Hoppas att det kommer att bli en uppskattad kategori!

Nu ska jag börja redigera lite bilder vi hörs!

Xoxo
Vixxie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0