The human centipede

Gissa vilken film jag nyss såg alldeles ensam på mitt rum...? The human centipede såklart haha ;)

För er som inte vet vilken det är så är det den filmen som alla spydde till när dom såg den på bio. Den handlar om en kirurg som har en dröm att göra en mänsklig tusenfoting. Den ska också fungera som en tusenfoting alltså när huvudet äter så går maten genom hela kroppen och ut i ändan som vanligt.

Liksom tänk er själva att era knäleder skärs av för att ni inte ska kunna sträcka ut benen och att eran mun sys ihop med någons anus... Inte en sån lockande tanke.



Men jag tycker i alla fall att filmen var bra. Den är faktiskt inte såå äcklig som dom flesta säger, bara vissa scener. En definitivt sevärd film men jag kan inte rekomendera den för äckelmagade personer ;)



Hörs imorgon puss puss!


Kommentarer
Postat av: sara

Åå den måste jag se! Verkar sjukt vidrig och just därför måste jag se den:)

2010-06-18 @ 09:31:45
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: BEPS

sv; ahaa nice blogg :) här kommer jag nog hänga mkt, har du blogglovin' så vi kan följa varandra? :)

2010-06-18 @ 10:05:50
URL: http://beps.blogg.se/
Postat av: Nellie

Usch jag såg på railern...elr såg och såg..- jag satt bakom en kudde-

2010-06-18 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0