Vixxies.blogg.se

Hejsan allihopa!

Nu har jag gjort ett nytt försök med bloggandet och vi får väl se lite hur det går. Jag kommer att testa på detta under sommaren och sedan får vi se om jag fortsäter efter det!


Smink - Det är verkligen något som intresserar mig och har alltid gjort det. Lite dagens make-uper och tips och sådant kommer jag skriva om.

Min vardag - Detta är endast i nödfall om jag verkligen inte kommer på något att skriva om för detta är såå tråkigt!

Mode och shopping - Antagligen något som intresserar de flesta så detta blir en trevlig kategori!

Övrigt - På övrigt kommer jag typ ta frågor och svar eller bara sånna inlägg som jag får för mig att skriva om.

 


Kommentarer
Postat av: Träning & hälsa - personliga tanker, erfarenheter och kunskaper

Vad roligt, tycker också det är kul med smink :)

2010-06-15 @ 09:33:22
URL: http://traningohalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0